Σάββατο 18 Μαΐου 2024

Στα ξανάδωσα όλα

Είπα πως μόνος μου θα προσπαθήσω
Την αγάπη μας να ξαναχτίσω
Και για τα λάθη μου να επανορθώσω
Ότι και αν έχω σε σένα να ξανά δώσω 
Όμως το νιώθω πώς είσαι μακριά μου 
Πώς να σε πείσω να γυρίσεις κοντά μου.

Ρ:
Στα ξανάδωσα όλα
Ακόμα και την ψυχή μου
Γιατί χωρίς το δικό σου φιλί
Όλα μένουν εκεί
Εκεί στη φυλακή μου

Στα ξανάδωσα όλα 
Για να είμαι μαζί σου
Γιατί χωρίς τη δική σου πνοή
Όλα σβήνουν εκεί
Εκεί στη φυλακή μου.


Είπα πως μόνος μου θα προσπαθήσω
Τα προβλήματα να μάθω να λύνω 
Όλα τα λάθη να τα διορθώσω
Και για σένα να επανορθώσω
Τώρα σε θέλω για πάντα κοντά μου 
Μου χεις αφήσει πληγή στην καρδιά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μόνο μαζί μου

Τώρα το ξέρω το είδα στα μάτια Άλλον κοιτάς και γίνομαι χάλια Νιώθω την σχέση να φεύγει μακριά Μέσα μου σπάνε χίλια κομμάτια Χάνομαι πεθαίνω...