Κυριακή 13 Ιουνίου 2021

Έρχονται Στιγμές

Έρχονται στιγμές θολές και άχρωμες 
Σε ένα μέλλον που μοιάζει να εκδικείται 
Φεύγουνε χάνονται τα όνειρα αδιάβατα 
Το σώμα αδύναμο προσπαθεί να προσποιείται.



Τα φωτεινά χαμόγελα τώρα δεν γελούν 
Στις πλατείες το πλήθος δεν μιλάει 
Κοιτάει με βλέμμα αδιάφορο πικρό 
Τον ήλιο που από πάνω τους περνάει.



Οι παιδικές μας οι χαρές έπαψαν και αυτές 
παιδιά να διασκεδάζουν
Όλα άλλαξαν γιατί ο χρόνος δεν μπορεί 
να βλέπει τον κόσμο μας που πια δεν αγαπάει.



Αυτά που ζήσαμε παλιά δεν έρχονται ποτέ ξανά 
ο πόνος δεν περνάει 
Στα γνωστά μας τα λημέρια δεν υπάρχουν χέρια 
μόνο κοφτερά μαχαίρια που κόβουν και πονούν.

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Digi Grampsas. Xolidoxos εδώ φίλε. Είδα μια συζήτησή σου με τον Vrazili στο Kithara.gr. Διάλεξε ένα από τα στιχουργήματα σου που θες να βάλω ερασιτεχνικά μουσική και δώσε μου link να το διαβάσω. Και εσένα και τον Παναγιώτη, αν και σας ξέρω μόνο από τα γραφόμενά σας, σας πάω. Απλά δώσε μου χρόνο μέχρι να βάλω μουσικούλα. Καληνύχτα και καλά γραψίματα προς το παρόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλε μου σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου να εμπλουτίσεις μουσικά έναν δικό μου στίχο. Θα περιμένω με ανυπομονησία να ακούσω το αποτέλεσμα!
      Παρακάτω σου στέλνω 3 link για να διαλέξεις εσύ ποιο σου αρέσει να φτιάξεις.
      Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων!

      1) https://grampsasdiji.blogspot.com/2019/12/blog-post_84.html?m=1

      2)
      https://grampsasdiji.blogspot.com/2011/11/blog-post.html?m=1

      3)
      https://grampsasdiji.blogspot.com/2011/07/blog-post.html?m=1

      Διαγραφή
    2. Τώρα είδα την απάντησή σου Digi! Θα προσπαθήσω-ξεκινήσω τον "Σχοινοβάτη" ! Κι εγώ σ'ευχαριστώ, για την συνεργασία!

      Διαγραφή

Κρύψε με

Νιώθω μακριά σου πώς δεν ζω Είμαι ένα τίποτα για σένα  Κι αν τους εφιάλτες μου μεθώ Άνοιξε τα φτερά που είχες για μένα.  Ρ: Κρύψε με κρύψε μ...