Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024

Ήμουν δικιά σου

Ήρθες ξανά και τον έρωτά μου έταξες
Και μου δωσες πνοή να ζω στα τρέλα 
τα όνειρά μου
Τον πόθο σου μετρώ ο κόσμος μου γαλήνεψε
Και εσύ μεθοδικά άνοιξες την καρδιά μου


Ρ:
Ήμουν δικιά σου θα μαι δικιά σου 
τα όνειρά μου πνίγω να γευτώ τον έρωτά σου
Ήμουν δικιά σου θα μαι δικιά σου 
τα χέρια μου σου δίνω που θα κρατάς μπροστά σου

Ήμουν δικιά σου θα μαι δικιά σου 
ήμουν δικιά σου θα μαι δικιά σου


Μα καίει το κορμί επάνω στα σκεπάσματα
Και νιώθω την καρδιά εσένα να φωνάζει
Τον ερχομό σου καρτερώ απόψε τα χαράματα
Κι άλλο δεν μπορώ η απουσία σου με τρομάζει





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κρύψε με

Νιώθω μακριά σου πώς δεν ζω Είμαι ένα τίποτα για σένα  Κι αν τους εφιάλτες μου μεθώ Άνοιξε τα φτερά που είχες για μένα.  Ρ: Κρύψε με κρύψε μ...