Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023

Είσαι τώρα Θεός

Πώς μπορείς να μη με θέλεις 
Αφού εγώ κάνω τα πάντα
Η αγάπη σου στερεύει 
Στου μυαλού τα μονοπάτια 
Πώς μπορείς να μη με θέλεις 
Αφού η σκέψη μου για πάντα 
Στο κορμί σου ταξιδεύει
Τα μελαγχολικά τα βράδια.

Ρ:
Είσαι τώρα Θεός στην ψυχή στο μυαλό 
Σε θέλω εδώ μα δεν σε βρίσκω 
Είσαι τώρα Θεός στη χαρά και στο φως
Στην ευτυχία που δεν βρίσκω
Είσαι τώρα Θεός στην ψυχή στο μυαλό 
Σε θέλω εδώ μα κάνω πίσω 
Είσαι τώρα Θεός στη χαρά και στο φως
Νομίζω πως θα σαι μισήσω.


Πώς μπορείς να μη με θέλεις 
Αφού σ' αγάπησα για πάντα
Νιώθω χάνομαι στη σκέψη 
Πως δεν με σκέφτεσαι τα βράδια
Πώς μπορείς να μη με θέλεις 
Αφού εγώ θυσίασα τα πάντα
Όμως η αγάπη δεν περισσεύει 
Και με τρώνε τα σκοτάδια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κρύψε με

Νιώθω μακριά σου πώς δεν ζω Είμαι ένα τίποτα για σένα  Κι αν τους εφιάλτες μου μεθώ Άνοιξε τα φτερά που είχες για μένα.  Ρ: Κρύψε με κρύψε μ...