Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023

Μη με ρωτάς

Μη με ρωτάς ποιος φταίει 
Η αλήθεια μόνο ξέρει 
Δεν υπάρχουν δικαιολογίες 
Μόνο χαμένες ευκαιρίες 
Πάψε πια να με συγκρίνεις 
Και στα λάθη σου να δίνεις 
Ψεύτικες ανούσιες θεωρίες 
Σε χαμένες ιστορίες. 

Ρ:
Έλα δω και πες μου τώρα 
Ποίον χρεώνεις αυτή την ώρα 
Μη μιλάς αγκάλιασε με 
Και στα χείλη φίλησέ με
Δώσε νόημα στα όνειρά μας 
Και στα βραδιά της χαράς μας
Φίλα με και κράτησέ με 
Στον κόσμο σου ταξίδεψε με.


Δεν υπάρχει ευκαιρία
Εμείς που νιώθαμε λατρεία 
Μόνο πες μου για θυμήσου 
Τότε που ήμουν η αυγή σου 
Πού γυρνούσαμε παρέα 
Στις αγάπης τα ωραία 
Σκέψου μόνο πως υπάρχω 
Σε ένα όνειρο μονάχος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κρύψε με

Νιώθω μακριά σου πώς δεν ζω Είμαι ένα τίποτα για σένα  Κι αν τους εφιάλτες μου μεθώ Άνοιξε τα φτερά που είχες για μένα.  Ρ: Κρύψε με κρύψε μ...