Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024

Γιατί;

Νιώθω πώς νιώθεις και εσύ
Αυτή την μαγεία μες το κορμί
Που μας χαρίζει αιώνια στιγμή 
Θέλω ενα θαύμα να θυμίζει γιορτή 
Αλληλέγγυα αγάπη σε κρυμμένο νησί 
Σ' ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή.

Ρ:
Γιατί δεν θες να μου μιλάς 
Αφού τα μάτια άλλα ζητάν
Πάψε επιτέλους να με πονάς 
Σκέψου καλά η καρδιά πως πονά 
Έρωτας ήταν από την πρώτη ματιά 
Νιώσε με λιγάκι ας είσαι μακριά 
Ορκίσου σε μένα σαν πρώτη φορά 
Το πιστόλι οπλίζω δεν είμαι καλά.


Μην παίζεις μαζί μου γιατί
Είμαι πλέον καμένο χαρτί 
Στρατιώτης σε μάχη μισή 
Πονάω το νιώθεις και εσύ
Πες μονάχα τι φταίει γιατί
Που μας πνίγει τέτοια σιωπή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μόνο μαζί μου

Τώρα το ξέρω το είδα στα μάτια Άλλον κοιτάς και γίνομαι χάλια Νιώθω την σχέση να φεύγει μακριά Μέσα μου σπάνε χίλια κομμάτια Χάνομαι πεθαίνω...