Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2023

Πόσες στιγμές

Είναι δύσκολα όλα μακριά σου πώς πονώ
Να σε βγάλω από τη σκέψη δεν μπορώ 
Τους εφιάλτες της νύχτες μόνη πολεμώ
Χάνομαι σβήνω μακριά σου θα χαθώ. 

Ρ:
Πόσα σφάρματα μετράω πόσες στιγμές
Να θυσιάζομαι εγω και εσύ να φταις
Να μου παιδεύουν αναμνήσεις το μυαλό
Εσύ να χάνεσαι και εγώ να σβήνω εδώ.

Πόσα σφάλματα μετράω ανατροπές 
Να πεθαίνω τώρα εγώ μα εσύ να θες
Να σε συγχωρήσω να γυρίσεις πίσω εδώ
Μα εσύ ποτέ σου μη μου λες το σ αγαπώ.


Είναι όλα ανούσια μακριά σου δεν μπορώ
Πάντα αισθάνομαι την ανάσα σου στο λαιμό
Έχεις φύγει μακριά μου ο χρόνος είναι εχθρός
Ποια μόνη μου γυρνάω μα εσύ δεν είσαι εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κρύψε με

Νιώθω μακριά σου πώς δεν ζω Είμαι ένα τίποτα για σένα  Κι αν τους εφιάλτες μου μεθώ Άνοιξε τα φτερά που είχες για μένα.  Ρ: Κρύψε με κρύψε μ...