Τετάρτη 17 Μαΐου 2023

Πρόδωσε με (Μελοποιημένο)

Δεν υπάρχει στη ζωή μου πια κανένας 
Να δηλώνει πως με μ' αγαπά 
Αν υπάρχεις στο μυαλό είναι για μένα 
Η ελπίδα που δεν πεθαίνει ξαφνικά.

Δεν υπάρχω στη ζωή σου εγώ για σένα
Ότι και να πεις δεν φταίω μόνο εγώ
Αν ο κόσμος σου γκρεμίστηκε από μένα
Ήρθε η ώρα να σου πω δεν σε αγαπώ.

Ρ:
Πρόδωσε με λοιπόν όπου και να σαι
Και η καρδιά μου θα πάψει να αγαπά
Αφού ποτέ σου δεν έμαθες να σαι
Αυτή στα αλήθεια πού ξέρει να πονά.

Διέγραψέ με λοιπόν απ' την καρδιά σου 
Και εγώ θα ψάξω κάποια άλλη για να βρω
Αφού δεν μπόρεσα να μείνω πια κοντά σου
Και για πάντα να σου λέω πόσο σ' αγαπώ.

Είναι τώρα στο μυαλό μου μπερδεμένα 
Όλα τα όνειρα που έκανα για μας
Τα λόγια που μου είπες ήταν προδομένα
Γυρισμός δεν υπάρχει αν μου το ζητάς.

Δεν υπάρχω στη ζωή σου εγώ για σένα
Ότι και να πεις δεν φταίω μόνο εγώ
Αν ο κόσμος σου γκρεμίστηκε από μένα
Ήρθε η ώρα να σου πω δεν σε αγαπώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όταν σου λείπω

Όταν σου λείπω μη φοβάσαι Δεν πειράζει μη λυπάσαι  Της αναμνήσεις να θυμάσαι Κι αν δεν γυρίσω στα όνειρα ψάξε Ρ: Τι είναι αυτό που μας χωρίζ...