Πέμπτη 10 Μαρτίου 2022

Σ'αγαπω

Στο βλέμμα σου είδα

δεν έχω ελπίδα

αργά το αίμα μου κιλά

το δηλητήριο που μου έχεις δώσει

και αργοπεθαίνω σιγά σιγά


Έχω δακρύσει δεν βρίσκω λύσει

που θα μας φέρει πιο κοντά

αυτά τα χείλη που εχω φιλισει

και ψιλά με πάνε στον ουρανό


Και ψιλά με πετάνε στον ουρανό

μακριά σου εγώ δεν γίνετε να ζω

μαζί θα πάμε στον ουρανό

σε παρακαλώ έλα μαζί μου σ'αγαπώ


Όχι όχι οχί άλλο δεν μπορώ μακριά σου εγώ δεν ζω


κράτα μου τα χεριά μην ακούς κανέναν σ'αγαπώ

όχι όχι οχί δεν μπορώ μακριά σου εγώ να ζω

άκου την ψυχή μου νιώσε το κορμί μου

στο ομολογώ.....σ'αγαπω


Σ'αγαπω


Εγινα κοματια

για τα δυο σου τα μάτια

μα εσύ δεν με αγαπάς

δεν το πιστεύω καθομαι πίνω

και όλα νομίζω είναι μια χαρά


Έχω δακρύσει δεν βρίσκω λύσει

που θα μας φέρει πιο κοντά

αυτά τα χείλη που εχω φιλισει

και ψιλά με πάνε στον ουρανό


Και ψιλά με πετάνε στον ουρανό

μακριά σου εγώ δεν γίνετε να ζω

μαζί θα πάμε στον ουρανό

σε παρακαλώ έλα μαζί μου σ'αγαπώ


Όχι όχι οχί άλλο δεν μπορώ μακριά σου εγώ δεν ζω


κράτα μου τα χεριά μην ακούς κανέναν σ αγαπώ

όχι όχι οχί δεν μπορώ μακριά σου εγώ να ζω

άκου την ψυχή μου νιώσε το κορμί μου

στο ομολογώ.....σ'αγαπώ


Σ'αγαπω



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κρύψε με

Νιώθω μακριά σου πώς δεν ζω Είμαι ένα τίποτα για σένα  Κι αν τους εφιάλτες μου μεθώ Άνοιξε τα φτερά που είχες για μένα.  Ρ: Κρύψε με κρύψε μ...