Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2022

Ήσουν Μάνα μου εμπρός μου

  1. Ήσουν πάντα στην καρδιά μου
    Στα απόκρυφα τα μυστικά μου
    Με νανούριζες τις νύχτες
    Και με φρόντιζες με ότι είχες 

  2. Ήσουν πάντα στο πλευρό μου
    Ήθελες μόνο το καλό μου
    Τίποτα μην μου λείπει
    Και μου έπαιρνες την λύπη.

    Ήσουν μάνα μου εμπρός μου
    Εσύ μου άνοιγες τους δρόμους
    Μάνα μου πάντοτε εσένα είχα
    Που με φρόντιζες στα αλήθεια.

    Πάντα μου λεγες να μην κλαίω
    Με έκανες παιδί γενναίο
    Όταν βρίσκω δυσκολίες
    Να τις κάνω ευκολίες.

    Ετσι πέρασαν τα χρόνια
    Κι ήρθε η κακία η ώρα 
  3. Μου πες πια να μην δακρύζω
    Αυτό το πρωινό το γκρίζο.
Φόρτω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κρύψε με

Νιώθω μακριά σου πώς δεν ζω Είμαι ένα τίποτα για σένα  Κι αν τους εφιάλτες μου μεθώ Άνοιξε τα φτερά που είχες για μένα.  Ρ: Κρύψε με κρύψε μ...