Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Πάλι κι απόψε

Πάλι κι απόψε της νύχτας θα φανερωθώ
να περιμένω την μορφή σου την χαμένη
και με καπνούς από τσιγάρα θα προσμένει
η ψυχή μου στο σκοτάδι απελπισμένη.

Πάλι κι απόψε  στα ονειρά μου θα χαθώ
για να προσμένω μια αγκαλιά φυλακισμένη
και μια ανάσα μου καυτή  θα περιμένει
των χειλιών την αύρα σου την μαγεμένη.

Πάλι κι απόψε απ τον χάρο θα σωθώ
την ζωή σου θα κρατήσω την δαρμένη
και μες τα μάτια σου θα δω αγριεμένη
αυτή την ομορφιά την τόσο  εγκλωβισμένη.

Πάλι κι απόψε θα σου πω πως σε ποθώ
η οπτασία σου στο νου μου πάντα μένει
και ένα ρίγος το κορμί μου θα προσμένει
αυτή η εικόνα σου η τόσο ερωτευμένη.              

1 σχόλιο:

Όσο κι αν θες

Κοίτα εγώ δεν το μπορώ Να καταστρέφομαι έτσι εδώ Κοίτα εγώ δεν σου μιλώ Στα παραμύθια μένω εκτός. Ρ: Όσο κι αν θες μη με πονάς Αν σ' αγα...