Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Με το βήμα μου γοργό

Με το βήμα μου γοργό την πόρτα αφήνω πίσω
λόγια έχω στο μυαλό λίγο πριν δακρύσω
μπαίνω στο αμάξι βάζω μπρος τα δάκρυα θα σκουπίσω
και στην εθνική οδό όλο το γκάζι θα πατήσω.



Θέλω να ρθω να σε δω τα χίλια να φιλήσω
και της αγάπη σου το φως εγώ θα το φωτίσω
έχω ανάγκη να σε βρω τα μάτια σου να αντικρίσω
τα λόγια σου ξανά να πιο και το κορμί σου να μυρίσω.


Πάει καιρός που ήμασταν μαζί που μου'πες θα αφήσω
και στης μιζέριας το σκαμπό με έβαλες να καθίσω
ήταν μου'λεγες γραφτό την σχέσει να μαυρίσω
τραβάω χειρόφρενο με στο μυαλό και πίσω θα γυρίσω.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όταν σου λείπω

Όταν σου λείπω μη φοβάσαι Δεν πειράζει μη λυπάσαι  Της αναμνήσεις να θυμάσαι Κι αν δεν γυρίσω στα όνειρα ψάξε Ρ: Τι είναι αυτό που μας χωρίζ...